تجلیل از کتابخوان ها و مدیری فعال در بازدید از کانون های قلعه گنج 

تجلیل از کتابخوان ها و مدیری فعال در بازدید از کانون های قلعه گنج 

تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۰
مجید خوبی زاده گفت: امروز به مناسبت هفته کتاب از کانون های فرهنگی هنری شهید اسحاق زارع و باقرالعلوم در شهرستان قلعه گنج بازدید شد.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: امروز به مناسبت هفته کتاب از کانون های فرهنگی هنری شهید اسحاق زارع و باقرالعلوم در شهرستان قلعه گنج بازدید شد.

 

 

 



مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در تشریح این مطلب، افزود: هدف از بازدید از کانون شهید اسحاق زارع ضمن عرض خداقوت، تجلیل از فعالان این کانون در حوزه کتاب بود.

 

 

 

 



وی بیان کرد: تعداد ۱۱ نفر از اعضای این کانون با شرکت در مسابقات کتابخوانی رواق کتاب موفق به کسب رتبه شده اند که امروز در این بازدید از آنها تجلیل شد.

 

 

 



خوبی زاده ابراز کرد: همچنین از کتابخانه این کانون بازدید شده و به منظور توسعه فعالیت های کتابخوانی، تعداد قریب ۲۰۰ جلد کتاب اهدا شد.

 

 

 

 



مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان ادامه داد: علاوه بر این نیز در بازدید از کانون باقرالعلوم تعدادی کتاب نیز به کتابخانه این کانون اهدا شد.

 

 

 


وی اظهار کرد: از آنجایی که کانون باقرالعلوم یکی از کانون های فعال رواق کتاب است و همواره در فعالیت های این رواق شرکت می کند بنابراین در بازدید امروز، از میثم زارع مدیر این کانون تجلیل شد.


خوبی زاده اضافه کرد: کانون شهید باقرالعلوم هر هفته به طور مستمر طرح شنبه های کتاب را بسته به شرایط به صورت حضوری و یا مجازی برگزار می کند که فعالیت آنها در عرصه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی قابل تقدیر است.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان عنوان کرد: در حاشیه بازدید از این کانون، نشست توجیهی فهما ۱۴۰۰ با اولویت مسابقات قرآنی مدها متان نیز برگزار شد.

پایان پیام/ 586